Managementul stresului – adică luați măsuri astăzi pentru liniștea de mâine!

439
stressz- munkamániás férfi dolgozik a kanapéján

Dacă nu vă treziți la timp dimineața, vă stresați. Întârzierea înseamnă întotdeauna stres. Oricine întârzie dimineața, întârzie puțin toată ziua. Stres. Trebuie să ajungeți la serviciu, să negociați, să gestionați apelurile, să conduceți, să vă aranjați lucrurile, să vă grăbiți, să luați măsuri. Stres. Trebuie să îndeplinim și așteptările celorlalți, dar mai ales așteptările noastre. Aceste sarcini de zi cu zi afectează pe toată lumea. Dacă ceva eșuează, devenim frustrați, ne enervăm sau ne facem griji. Suntem stresați. Ne simțim vinovați, s-ar putea să ne fie rușine. Suntem nerăbdători. Este deja suficient dacă lucrăm mult și ne concentrăm asupra rezolvării sarcinilor. Neluând în considerare timpul și energia investite, avansăm pe drumul către succesul sperat pentru a ne atinge obiectivele. Acumularea unor astfel de stimuli ne împinge către stresul cronic. Însă nu trebuie să fie cazul.

Stresul constant și cotidian nu a fost întotdeauna parte a vieții unei persoane conștiente. Foarte rar, în timpul unei vânătoare, a unei călătorii sau în timpul unei lupte inter-tribale, ar fi putut apărea o situație de urgență în care corpul era pregătit să lupte sau, dacă acest lucru nu era posibil, să scape (fight or flight). În timpul răspunsului la stres, inima bate mai repede pentru a crește fluxul sanguin către mușchi, precum și respirația devine mai rapidă în scopul intrării unei cantități mai mari de oxigen în sânge. Tensiunea arterială crește, nivelul zahărului din sânge crește, distribuția sângelui se schimbă, acesta curge de la organele nevitale către organele vitale. Pupilele se dilată pentru a intra mai multă lumină în ochi, sistemul nervos devine alert, atenția se restrânge. Aceste reacții ne amintesc foarte mult de un atac de panică și nu întâmplător. O reacție de panică este un răspuns eronat al organismului la o situație stresantă care nu ar trebui rezolvată în acest fel. Evoluția nu a avut suficient timp pentru ca omul să devină rezistent la factorii de stres contemporani și să poată reacționa corect.

Dacă stresul se păstrează în mod continuu și pentru o perioadă de timp prelungită, organismul încearcă să se adapteze și menține în permanență o stare defensivă de alertă. Acesta este un proces extrem de stresant, așa că, în timp, se va folosi și energia de rezervă. După un timp, stocurile se epuizează și, dacă stresul persistă, ne îmbolnăvim. Hipertensiunea arterială poate deveni constantă, sistemul nostru hormonal tulburat ne afectează ritmul circadian și provoacă tulburări de somn. Datorită tensiunii, mușchii se întăresc și ne dor, membrele devin reci și apar tulburări la nivelul intestinelor. În timpul epuizării se termină rezervele, iar dacă stresul persistă, oamenii se îmbolnăvesc.

Se poate că veți zâmbi mai puțin la început, veți fi puțin mai palizi decât de obicei. Bateria este la 80%. Nu este rău, cam totul este în regulă, dar totuși primele semne de nemulțumire, epuizare, dorința de relaxare apar în viața de zi cu zi. Continuați, mergeți mai departe. Mesele Dvs. încep să devină neregulate, uneori se întâmplă să mâncați lucruri nesănătoase, cum ar fi alimentele procesate, fast-food, zahărurile. Acestea pun mai multă tensiune pe organismul Dvs. Dacă nu mâncați în mod conștient, digestia Dvs. va deveni din ce în ce mai proastă, aportul de nutrienți va scădea și corpului Dvs. îi va fi mai dificil să obțină energie, ergo veți fi mai puțin energici. Acest lucru, prin conștiința noastră, ne afectează starea de spirit, încrederea în sine, gândurile noastre, dar chiar și calitatea cuvintelor noastre rostite. Deci aceasta este o pantă pe care coborîți un pic în fiecare zi, când nu vă susțineți sănătatea.

Ce puteți face pentru a vă opri pe pantă? Să vă puteți stăpâni din nou viața Dvs.? Să vă urcați înapoi pe vârf unde soarele strălucește, păsările ciripesc și vă simțiți fericiți și echilibrați?

Baterie la 100% în fiecare zi și întreținerea fără efort a unității centrale de control funcționale. Sună destul de bine, nu-i așa?

PONTURI:

  1. Pregătiți-vă pentru dimineață chiar la culcare! Conștientizați-vă că trebuie să dormiți adânc pentru a vă trezi devreme, odihniți, pregătiți pentru noile sarcini! Sarcinile încep. Noapte bună!
  1. După trezire, beți unul sau chiar două pahare mari de apă caldă. Încercați să adăugați suc de lămâie stors și / sau oțet de mere organic, veți simți recunoștința sistemului digestiv și a organelor de detoxifiere în 1-2 săptămâni atât pe plan fizic, cât și mental!
  2. Găsiți un loc potrivit și stați cu picioarele depărtate și întinse în mod confortabil, cu genunchii flexibili, coloana vertebrală dreaptă și cu capul drept! Puneți o mână pe burtă, cealaltă pe piept și RESPIRAȚI! Inspirați pe nas, expirați pe nas! Nasul nostru este pentru respirație, gura noastră este pentru a mânca. Între timp, numai abdomenul și pieptul se ridică, postura este stabilă și ușoară. Repetați toate acestea cu pauze până când simțiți că se aprinde ceva în Dvs. Acesta este reactorul Dvs. intern. Respirați adânc, mișcați „pompa internă” și reîncărcați rezervele de energie. Dacă efectuați aceste exerciții în mod regulat, vă veți bucura în curând de efectul sinergic al dopaminei, melatoninei, DMT eliberate și al altor compuși de informații pozitive interne. În acest caz treziți sistemul endocanabinoid, a cărui sarcină principală este de a crea echilibru, homeostază. O respirație adecvată pentru relaxare are loc prin nas și este atât de liniștită, încât nu doar persoana de lângă Dvs. nu o poate auzi, ci nici Dvs.   
  3. Mâncați sănătos și consumați alimente hrănitoare! Fiecare știe ce iubește, ideea este să vă placă ceea ce mâncați! La micul dejun, dacă aveți nevoie, puteți consuma terci de cereale fără gluten, smoothie, fructe cu conținut scăzut de fructoză, legume, ouă, slănină. La prânz și cină puteți consuma niște carbohidrați cu conținut de amidon de înaltă calitate, legume fermentate, la abur sau crude, carnea unui animal crescut în condiții ecologice, măruntaie, pește de apă rece cu piele, fructe de mare etc. Preparați-vă o farfurie colorată, posibilitățile sunt nelimitate. Mâncați într-un interval de timp strâns, de exemplu în 8-10 ore și țineți post.

+1 SFAT:

Dacă sunteți foarte stresați și doriți să vă îmbunătățiți procesele interne care vă afectează calitatea vieții pentru a duce o viață mai sănătoasă, mai completă, alegeți un produs CBD cu spectru complet, de înaltă calitate în scop preventiv și efectuați două cure pe an!

Utilizați-l periodic sau în mod regulat: în cazul în care depuneți eforturi mari, pentru a vă stimula sistemul imunitar, pentru regenerare sau pentru stimularea procesului de vindecare. Acest produs vă poate ajuta să treceți mai ușor și fără complicații prin perioadele mai stresante. Fitocanabinoizii, vitaminele, terpenele, mineralele, aminoacizii, acizii grași nesaturați din acest produs au un efect pozitiv asupra sistemului digestiv, sistemului cardiovascular, funcției creierului, ajută la regenerare și excreție, reduc anxietatea. Conștiința referitoare la corpul sănătos înseamnă că suntem conștienți de faptul că trebuie să luăm măsuri pentru a fi sănătoși și a ne menține sănătatea. CBD nu face minuni, dar ajută. Nu vă puteți face rău dacă cumpărați un ulei CBD de înaltă calitate, cu spectru complet, dintr-o sursă pură. Ba, din contră!

Plantele Marry Jane din Elveția sunt cultivate în sere moderne în care nu există tratamente chimice și condițiile biologice sunt perfecte. Muncitori conștiincioși au grijă de procesele de la sămânță la obținerea uleiului și adăugarea acestuia într-o sticlă, care poate fi pipetată sub limbă. Doar energie regenerabilă este utilizată pentru producție și furnizarea de energie.

Luați măsuri pentru a trăi o viață mai bună și pentru a oferi celorlalți posibilitatea de a proceda la fel!